0 Cart
Added to Cart
    You have items in your cart
    You have 1 item in your cart
    Total
    Check Out Continue Shopping

    Customer Reviews

    4.2 Based on 5 reviews
    5 ★
    40% 
    2
    4 ★
    40% 
    2
    3 ★
    20% 
    1
    2 ★
    0% 
    0
    1 ★
    0% 
    0
    Write a Review Ask a Question
    • Reviews
    • Questions

    Thank you for submitting a review!

    Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

    DM
    07/17/2018
    David M.
    United States

    Ryot Bag

    Amazing Service, could have shipped quicker, but the bag came in great shape.

    BH
    11/20/2017
    Bailey Hunt
    Ypsilanti, MI

    Great Bag, but Only for Limited Time

    I bought this bag solely for the purpose that it'd do two things: keep my pieces safe, and keep the smell inside the bag. For the first 4 months, this bag worked like a charm; it fit my grav sherlock, 14in bong, incredibowl, non-branded bowl, grinder, a jar and I still had a lot of space left- while at the same time not smelling once the bag was zipped. However,very slowly the outside of the bag started to smell like ****, and now after having it for about 5 and a half months the carbon lined interior doesn't even work anymore. Super bummed out and frustrated because I loved this bag when I first got it. Everybody talked about how it kept the smell down to a minimum and now, with it even zipped up, it smells like you just opened up a fresh bag of ****. I tried to wash it, and that helped- but only for about a week and then the smell came back so bad. Really sad I have to shell out money on another bag. If you're looking to get this solely for the reason to keep the smell down, DO NOT BUY IT. However, if you're getting it for protection, then this bag is awesome for that.

    11/21/2017
    420 Science

    Hey Bailey, Thanks for your purchase with 420 Science! We appreciate you taking the time to review this product. I'm so sorry for the experience you are having with your RYOT Smellsafe bag. We haven't had any complaints about the interior not working as it should, and we apologize you had to experience that! We don't carry any warranty on this product, but you can reach out to RYOT at Sales@ryot.com with your proof of purchase and see if they can't help you out further with this issue. I'm glad to hear it was functioning otherwise! Here is a **% code you can use towards your next purchase with us: ****-**** If you have any other questions, please don't hesitate to ask!